onsdag 17. november 2010

Daaa...

...var jeg ferdig med jegerprøvekurs for denne uka! Skal bli godt å få slappa av litt.. Jeg får besøk av Maiken og Gry i morgen kveld, så da skal vi prate-prate og "catch up" ;)

I dag kom strikkemappa som jeg bestilte fra Epla / Vanella , og den var helt PERFEKT! Akkurat passelig stor, og veldig romslig i forhold til størrelsen.



















Anbefaler alle som strikker å skaffe seg en sånn, den var virkelig verdt hver krone!

Ellers er det lite nytt i fra Sydpolen. Det tok lengre til enn jeg trodde for dem å gå det siste stykket inn gjennom isen, så det er vel fortsatt ett par dager til de er helt framme. De siste par dagene har de vært på dagsturer inn til land med helikopter, så de har fått begynt sånn smått å røre på det utstyret som står der fra før. Gleder meg til å snakke med Tom igjen på fredag. Vi må sette litt restriksjoner på pratetid på Iridiumtelefonen, i og med at det fort kan bli dyrt... Har fått ett par meldinger fra han i dag da, og jeg blir like glad hver gang jeg hører det piper borte i vinduet der telefonen står for å få dekning :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar