fredag 19. november 2010

For ett slit ;)

So much for en avslappingsdag. Er det ikke typisk?! Den ene dagen jeg har fritt på ettermiddagen, og skal slappe av og kose meg, da må jeg jobbe overtid... Var ferdig på jobb klokka halv ett, nå er klokka snart halv to, så jeg skal pelle meg i seng. Jeg skal møte Maiken i morgen i stedet, så det blir koselig :)

Har vært portvakt for Green Frost, en godsbåt som er her oppe med varer hver 14. dag. Kaia her er ISPS-Terminal, derfor er det et krav at noen sitter i porten og passer på at ingen uvedkommende slipper inn... Det er egentlig en helt grei jobb, å sitte portvakt. Jeg har strikka ett par votter og en sokk i løpet av dagen, og hørt masse på radio.

Dessuten:
Nattbordene mine kom opp med båten i dag :D Ååå som jeg gleder meg til å montere dem! Men det blir ikke før i morgen. Nå er det senga neste... Skal jo på jobb i morgen og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar