søndag 21. november 2010

It's a beautiful daaay

I går kveld arrangerte vi overraskelsesfest for en kompis, som blir 25år på onsdag. Det ble skikkelig vellykket, og han hadde ikke noen anelse om hva som var på gang. På dagen hadde jeg og Gry bakt ekte "CupCakes" muffins med en oppskrift jeg fant her: Det søte liv... , og den anbefaler jeg virkelig! De ble skikkelig gode! Men glasuren ble voldsomt søt, så melismengden kan nok med hell reduseres litt... Det ble i allefall en kjempe hyggelig kveld med god drikke og gode venner. Da vi var på tur å dra ut på byen, så fant jeg ut at jeg heller skulle dra hjem, for det er første kvelden jeg har vært ute siden Tom dro, og jeg hadde ikke så fryktelig lyst til å gå på byen da..

















Siden jeg dro tidlig hjem i går, har i dag vært desto bedre. I stedet for å ligge fyllesyk hele dagen, så lå jeg lenge, og har fått gjort mye etterpå. De siste 3-4 timene nå har jeg sett Ringenes Herre og strikket videre på genseren. Er vel snart halvferdig med "bølingen" (som vi sier her), men den verste halvparten er igjen, der er jo mønsteret... Det har gått litt sakte fremover de siste dagene, for jeg har hatt mye å gjøre, men det kommer seg vel nå til uka når jeg skal fortsette på jegerprøvekurset :)

I formiddag fikk jeg snakka litt med Tom og. Det var skikkelig godt å høre stemmen hans. De er begynt å frakte containere på land der nede, og han kjører trakkemaskin. Vi fikk ikke snakka så lenge da, siden jeg måtte stå ute med scooterdress i 15 minus og snøstorm :P hihi... Dessuten blir det fort litt dyrt. Han sa han skulle prøve å få sendt et bilde snart, så det gleder jeg meg veldig til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar