onsdag 8. desember 2010

Det tar for lææææææng tiiid!

Nå ble det visst plutselig lenge siden sist her... Har vært så trøtt i det siste, og i tillegg har det vært litt av hvert som har skjedd her, så here it goes! :

1. Desember

Jeg og Gry var og hentet scooterene til meg og Tom, og kjørte de på paller på baksiden av husa her. Det er veldig greit å ha dem på paller, slik at jeg ikke kommer opp igjen til tre scootere som står fastfrosset i 20 cm stålis, dersom det skulle finne på å bli mildvær i jula når jeg er nede... Jeg klarte selvfølgelig å kjøre meg fast med Tom sin scooter når jeg skulle ha den opp på pallen, så vi måtte ringe Joachim (Gry's kjære) og få han til å komme å løfte... Det føyk og blåste veldig da vi henta dem, så jeg fant ut at jeg måtte legge trekk på før jeg forlot dem, eller ble de vel fulle av snø. En ting er i hvertfall sikkert. Det er ikke bare enkelt å legge trekk på alene når det blåser kraftig..

Her står scooterene klare for vinteren, med trekk på og alt :) (Veldig stolt nå...)


















Neste høydepunktet på lista er vel ---

3. Desember

VAMP KONSERT

Jeg var på Vamp konsert sammen med pappa på det nye kulturhuset her i byen. Det var såååå utrolig bra! Håper de kommer opp igjen, for dette fristet hvirkelig til gjentakelse. Siden mitt kjære digitalkamera har tatt kveld (gi meg et nytt?), så ble det bare et stusselig mobilbilde fra konserten, menmen..


















4. Desember

Julebord for LNS, LNS Spitsebergen, Svalbard Auto og Svalbard Busservice

Årets julebord ble holdt i den nye utstillingshallen til Svalbard Auto, og var i grunn en kjempe suksess om jeg får si det selv. Ingen som bråket eller noe sånt, enda det var åpen bar (!)... Jeg klarte heldigvis å begrense inntaket til 2-3 glass vin, litt Baileys og to flasker Imsdalvann, noe jeg var veldig glad for på Søndagen! Som følge av det tidligere nevnte avdøde digitalkameraet, ble det ingen bilder fra julebordet, men siden det ikke skjedde noe begivenhetsrikt, så gjør det kanskje ikke så mye...


5. Desember

I løpet av dagen fikk jeg baka ferdig de siste biscottikjeksene, fylte en stooor kakeboks, og gav det til papp i julegave! Suksess!
Jeg var også i kakeselskap hos Gry, som blir 21 år på tirsdag. Fikk brownies og vaniljeis... Mmmm :)


7. Desember

Gry sin bursdag! Gratulerer med dagen :D

Vi var ett gjeng som samlet oss på Kroa og spiste bursdagsmiddag, og det var kjempe koselig :)


8. Desember

I dag har jeg fått taco til middag hos pappa. Namnam!

Har også vært nødt til å åpne jegerprøveboka, og har sittet og lest hele kvelden nå. I morgen er det prøve, så det kan jo bli spennende. Jeg har en litt dårlig følelse, så jeg håper bare vi får en lett prøve ;)

Har også snakket med Tom. Kaaaanskje de kommer hjem i slutten av februar! O'lykke! Det blir godt å få han hjem igjen :) Noen dager er det ganske tungt å være alene. Jeg er skikkelig lei av alt nå egentlig, og gleder meg stort til juleferien. Det skal bli godt å få litt pause fra hverdagen. Nettet der nede begynner visst å komme opp å gå, så i morgen skulle han prøve å komme på Facebook. Det blir artig!

Jeg begynner tidlig på jobb i morgen, for vi må bli fort ferdig med båtlossinga, siden de har det litt travelt på neste tur... Så nå er det bare å krype under dyna :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar