fredag 17. juni 2011

Endelig fredag...

...og snart ferieee :D

Bare mandag og halve tirsdag igjen, så sitter jeg på ett fly til Oslo! Derfra går turen videre til Braskereidfoss, og NAF Trafikksenter - Vålerbanen, hvor jeg skal ha glattkjøring på lastebil og buss, + tilhenger... Woopwoop!! Hahaha, det kan bli spennende!

I går satt jeg på jobb hele ettermiddagen, og bygget hus...




















Legoklosser :))

Syns det er gøy å kjøre kran :D Blir skummelt på mandag, da skal jeg forhåpentligvis bygge andre etasje...

I dag dro kjære og Joachim (Gry sin) på guttetur til Skansebukta i Joachims nylig sjøsatte boat ;) (bilde kommer, tro meg!) De skal være borte til søndag... Ønsker dem masse lykke til :)

Ble en tur ut med sykkelen i dag og... Begynner å bli flink, hehe... Har fast rute på ca 11km, og er veldig fornøyd med at jeg klarer å holde det (enn så lenge).

I morgen tenkte jeg å rydde og vaske leiligheta, så alt er "shina" til vi kommer opp igjen fra ferie.. Nå har jeg skrevet det, så da må jeg gjøre det! Ingen unnasluntring ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar