onsdag 8. juni 2011

Mobilkransertifikat

I dag har jeg fått flere nye bokstaver på kompetansebeviset mitt: G1, G8, G20, C1 og C2 - oversatt til leselig norsk: Mobilkran, Lastebilkran, Kaikran, Teleskoptruck og Teleskoptruck med svingkrans :) Hurra!

Når jeg omsider kom hjem fra jobb (ble en time overtid), fikk jeg satt en brøddeig før jeg dro ut og syklet! Det var så fint vær i dag at jeg fikk skikkelig lyst til å lufte sykkelen min.

-Forøvrig en veldig fin sykkel *gla i*

















Det var SÅ godt å sykle, men jeg hadde bare en tynn sykkeljakke, som ikke engang var vindtett, så jeg snudde når jeg begynte å få ordentlig motvind :p

Da jeg kom hjem ventet DETTE på meg på kjøkkenbenken:




















Nå er snart brødene på tur ut av ovnen, så kjære får nybakt brød på arbeidsmaten i morgen :)

Skal gå å legge meg om ikke så alt for lenge, for jeg har vært så sliten de siste dagene... Håper det hjelper!

Har du sykkel? Og bruker du den? :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar