søndag 5. juni 2011

Bilder!

Nå har jeg vært ute og gått litt mer. Vi tenkte oss på Sarkofagen, men glidelåsen i jakka mi gikk i stykker så jeg begynte å fryse sånn, og Lea dro i alle retninger, så jeg ble helt utslitt... Bedre lykke neste gang?

Nå har jeg (omsider) fått ordnet i bildene, så her kommer et lite utvalg (har over 2000 bilder å ta av, så orker ikke legge ut så mange) bilder fra Sydpol-turen til Tom!

 
Når isbryteren kjører seg fast må det store, sterke mannfolk til for å dytte den løs ;)

 
Trakkemaskinen som Tom kjørte...

På den Australske stasjonen Davis

Keiserpingvin :)

Åååå få en klem daaa

Adelie-pingviner. Det er de små og gærne som Mumble blir venn med i Happy Feet
"Det var han!!!"

Den ensomme pingvinen som jeg hørte skreik på satelittelefon...
Heldigvis kom det en til pingvin dagen etterpå, så han fikk noen å leke med :)

Menzi muck'en til Tom

Litt reklame for LNS :p

Flyet de reiste med fra Maitri til Cape Town. Ikke småtterier det der!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar