mandag 6. juni 2011

På ønskelisten akkurat NÅ!

2 par nye fjellsko!

Jeg har disse fra før:

Alfa Bever Queen Mose

























Jeg er veldig fornøyd med dem, de er kjempegode, men litt store og tunge til turer i lett terreng.

Derfor ønsker jeg meg disse:

Crispi Skogshorn Pluss



















og ett par helt lave. Vet ikke helt hvilke, men av de jeg har sett på heller jeg mest mot ett par Haglöfs :)

Telt

Det eneste teltet vi har er et Helsport Svalbard 3. Det er et veldig bra telt - stort, solid og lett å sette opp - men det er i tyngste laget når man skal bære med seg masse greier på tur, så jeg ønsker meg et lettere til sommerbruk osv.


















- når man ikke har plen til å prøve-slåopp teltet, så får stuegulvet gjøre nytten ;)

Jeg har sett litt på MSR sine telt, og syns de ser bra ut. Noen som har erfaringer/tips på området?

Ny skalljakke!

Som nevnt i går gikk glidelåsen på jakken min i stykker (stakkars fine Bergansjakken min), så nå må jeg jo ha ny! :)

Denne er fin:

Arc'teryx Beta AR


 





















Tom har en sånn blå som vi fikk billig på Skandinavisk Høyfjellsutstyr i Tromsø, og er veldig fornøyd med sin :)


Det sikkert masse mer på ønskelista mi, men jeg kommer ikke på mer for øyeblikket ;)

Nå skal jeg snart dra ned i "naustet" og hjelpe noen venner med å male båt!

Snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar