tirsdag 14. juni 2011

Time Out...

Har vært stille fra denne kanten noen dager nå... Var så mye som skjedde i helga, at jeg har rett og slett ikke hatt tid :)

På fredag ble det tidlig kveld, siden både jeg og kjæresten skulle opp tidlig på jobb, men jeg rakk en sykkeltur etter middag likevel.

Lørdag startet kl. 07:00, og klar til kraning av moduler kl. 07:30. Da jeg var ferdig på jobb i 10-tiden sykla jeg to turer til flyplassen! I tillegg gikk jeg en tur etterpå - måtte jo ta igjen for søndagen, som etter all sannsynlighet kom til å tilbringes i stabilt sideleie på sofen... Og jommen fikk jeg ikke rett i det!
Vi var på innflyttings/bursdagsfest hos et vennepar på lørdagskvelden, og det gikk jo som det måtte gå. Jeg skal aldri mer drikke... ...MINTTU :( hihi ;p

Søndagen lå jeg rett ut på sofaen ca hele dagen, så det er egentlkig ikke så mye å si om den...

På mandag ble det også to sykkelturer (som "straff" for at jeg hoppa over en dag ;), før vi dro på båttur og grilla på ettermiddagen. På tur tilbake til LYB så vi hval på ganske nært hold! Det var spennende. Etter litt forskning på Norsk Polarinstitutt's sider om dyreliv i Arktis, kom jeg fram til at det muligens var vågehval, for den passet så bra både med tid på året, størrelse og utseende. Men man kan jo ikke være helt sikker, for vi så jo bare ryggfinna omtrent ;)

I dag har jeg vært barnevakt for Lea igjen :) Werner og Tom var på mannskapsmøte i brannvesenet... Vi jogga en tur til bykaia, og etter at Werner hadde hentet Lea fikk jeg tatt den daglige sykkelturen til flyplassen :p Huff, det begynner jo nesten å bli en tvangstanke...



Fine vovven :)


Nå er det vel bare å pelle seg i seng om ikke så lenge... Er det ikke helg snart??!!!

Gleder du deg til helga?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar