onsdag 13. juli 2011

70 spørsmål

Siden jeg ikke har skrevet så mye annet fornuftig i det siste, tenkte jeg at jeg skulle komme med et nytt lavmål ;)

1. Hva vasker du først når du dusjer? Håret

2. Hvilken farge er det på yndlings hettegenseren din? Sort med teksten "Svalbar"

3. Ville du ha kysset den siste personen du kysset igjen? Jaaa :D

4. Planlegger du antrekkene dine? Ja, av og til :)
 
5. Hvordan føler du deg akkurat NÅ? Sliten

6. Hva er den nærmeste røde tingen rundt deg? Veggen...
 
7. Hva var den siste drømmen du hadde som du husker? Så 127hours i går kveld, så jeg drømte at jeg måtte skjære av meg armen :/ wææh...

8. Møtte du noen nye i dag? Ja...

9. Hva har du lyst til akkurat NÅ? Komme meg hjem!

10. Bruker du tanntråd? Bruker sånn ehh.. "pinne" med tanntrådhode hver kveld :)

11. Hva tenker du på når jeg sier kål? Fårikål :p

12. Er du følsom? Ganske..

13. Har du noen gang telt til 1000? Ja, det tror jeg...

14. Biter du i isen, eller sleiker du den bare?  Haha, biter sikkert litt.. Kommer an på hva slags is det er :)

15. Liker du håret ditt? Ja :)

16. Liker du deg selv?  Som regel..

17. Ville du ha spist middag med George W.B? Kanskje... Kommer an på situasjonen

18. Hva hører du på akkurat nå? Folk som går i 2.etasje..

19. Har du strenge foreldre? Nei, veldig snille :)

20. Vil du hoppe i fallskjerm? JA! Og gjerne strikk også!

21. Liker du Cottage cheese? Njaa.. Litt.

22. Har du noen gang møtt en kjendis? Jepp!

23. Leier du film ofte? Teller det å leie fra telenor-boksen?

24. Er det noe som skinner i rommet ditt? Ja, min Philips wake-up light :p

25. Hvor mange land har du besøkt?  Sverige, Danmark, Finland, Tyrkia, Spania/Mallorca, Hellas/Kreta, Sør-Afrika, 9 stater i USA, Norge

26. Har du noen gang tulleringt? Tja... Husker ikke helt, men det er godt mulig!

27. Har du tatt tog? Ja, "lokaltog(!) fra Bodø til Trondheim ventes straks inn på spor 1"

28. Brune eller hvite egg? Ikke så nøye på det... De er like inni :)

29. Har du mobiltelefon? Ja, uten touch-skjerm.. Tenk det finnes faktisk sånne enda!

30. Bruker du spisepinner? Hvis det er eneste alternativ så..

31. Eier du en pistol? Nei, men har ei flott rifle, og snart hagle :D

32. Kan du å spise med spisepinner? Får såvidt til.. Noe klønete :p

33. Hvem skal du være sammen med i kveld? Tom :)  

34. Tilgir du for lett? Vet ikke.. Har sjelden behov for å tilgi (heldigvis) :)

35. Har du noen gang vært forelsket? Jaaa

36. Hva skal din beste venn gjøre i morgen? Vet ikke, hun er på ferie ;)

37. Har du noen gang spist kokosboller? Ja

38. Når gråt du sist? Våknet av at jeg lå og hyl-skreik for en ukes tid siden... Hadde drømt noe trist/rørende og tårene bare spruta.. Haha, tok lang tid før jeg klarte å ta meg sammen...

39. Hva var det siste spørsmålet du stilte? Blir du lenge?

40. Favoritt tiden på året? Sommer og vinter :D

41. Samler du på noe? Ja, bestikk og servise :p og Underberger korker (Tom sparer til lastebil..)

42. Er du sarkastisk? Til tider...

43. Har du sett "The butterfly effect"?  Jepp. Teit.

44. Har du noen gang gått inni en vegg? Jada, og dører. Ofte dører. Når jeg skal inn på soverommet i stor fart, og ikke trykker dørhåndtaket ordentlig ned (det er litt treigt) springer jeg rett i døra... :(

45. Hva er favoritt fargen din? Mange! Kan ikke si jeg har en favorittfarge...

46. Har du noen gang slått noen? Ja

47. Har du krøllete hår?  Har "fall" nå siden håret mitt er så langt og tungt, men når det er kortere har jeg mer krøll i det :)

48. Hva var den siste CDen du kjøpte deg? Lady Gaga's The Fame Monster for over ett år siden. Men kjøper faktisk musikk på iTunes av og til også!
 
49. Har utseende noe å si? Selvfølgelig, men bare til en viss grad, og som førsteinntrykk.

50. Kunne du tilgitt noen som var utro? Vet ikke. Kanskje. Det spørs hva som har skjedd.

51. Har du skyhøye telefonregninger? Ikke spesielt.

52. Liker du livet ditt nå? Ja :)

53. Sover du med TVen på? Kun hvis jeg har sovnet på sofaen - TV på rommet er fyfy ;p

54. Takler du sannheten? Ja, vil si det

55. Har du en fremtidsplan? Har vel alltid planer, men ting går sjeldent etter planen uansett :)

56. Hater du eller misliker du mer enn 3 personer? Tror ikke jeg hater noen, men det er nok sikkert noen jeg ikke liker...

57. Hvor ofte snakker du i telefonen? Noen ganger om dagen, men det er ikke ofte jeg snakker lenge i telefonen...

58. Hvilken person holdt du hender med sist? Tom

59. Hva har du på deg? Bukse, sokker, undertøy, topp, jakke

60. Hva er favorittdyret ditt? Hest, pus, hund :)

61. Hvor er profilbildet ditt tatt? Ved Tunabreen i Tempelfjorden på Svalbard

62. Kan du å rocke med rockering? Ja. Jeg har en sånn stor med mange farger :D

63. Har du jobb? Ja

64. Hva var det siste du kjøpte?  Klær

65. Har du noen gang krabbet gjennom et vindu? Ja

66. Har du hoppet fra et tak? Ja

67. Har du husdyr? Mange hybelelefanter i hjørnene... :p

68. Har du bilder av deg selv som liten? Ja, mange :)

69. Er du glad i familien din? Ja, veldig :)
 
70. Er det noe du gjerne skulle ha hatt akkuratt nå? Det er ingenting jeg ikke har som jeg ikke kan klare meg uten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar