fredag 8. juli 2011

IsKaffe i sommervarmen

Vi er på Finneidfjord (ett lite tettsted ca 3mil sør for Mo i Rana) og besøker mamma nå (kom på onsdagskvelden), og det er rett og slett ubehagelig varmt her i dag! Overskyet og klamt med 30 grader i skyggen!





















Har fått dilla på Tines IsKaffe Mocca i varmen... Den er så gooood :D














Til informasjon:
"Mocca er et begrep i kaffens verden. Det stammer fra byen Mocha i Yemen der de kjente kaffesortene ble skipet ut. TINE IsKaffe Original Mocca er laget med ekte espressobønner dyrket på plantasjer i Brasil (Café do Brasil), blandet med norsk melk og en smak av sjokolade og hasselnøtter. TINE IsKaffe Original Mocca inneholder like mye koffein som en kopp kaffe. "

Oi! En hel kopp kaffe :/ Jeg kommer ikke til å sove godt i natt...

Forresten så var natt til i dag første natta jeg har sovet godt siden jeg fikk operert øyene. Det er ikke det at det er vondt eller noe sånt, men jeg må jo sove med sånne "lokk" over øyene, og jeg tror kanskje de plager meg litt. Dessuten lukter tapen stygt, og jeg er livredd for å våkne og at øyene skal være sammenlimt av infeksjon... De siste nettene har jeg våknet ca annenhver time, men i natt sov jeg faktisk helt til klokka 9, før jeg våknet og konstanterte at alt var bra, da sov jeg til 10 ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar