tirsdag 19. juli 2011

Laseroperasjon, 2 uker etter

Her kommer siste nytt om øyene mine! Hehe...

Kontrollen jeg var på i Tromsø på torsdag gikk helt fint. Fikk beskjed om at alt så veldig bra ut. Optikeren sa "jamen du er jo ikke operert!" - "lappene" på øyene mine hadde grodd så fint så ;) Og synet mitt var akkurat hårfint innenfor kravene til lastebilsertifikat!

-Tom leker med forstørrelsesglass mens jeg venter på min tur hos optikerern
 Haha, søt ♥





















Men man kan jo ikke ta gledene på forskudd. Synet kommer nok til å variere en del i løpet av de første 3-6 månedene før det stabiliserer seg, det kan bli både bedre og verre, så vi får bare vente og se :) Det samme gjelder forøvrig infeksjonsfaren. Selv om den mest kritiske fasen er over, så må jeg være oppmerksom på at jeg fremdeles kan risikere infeksjon i allefall i ett par måneder..

Angående "rusket" jeg har hatt i øyene (det kjentes ut som jeg hadde rusk i øyet av og til), så har jeg ikke kjent det i det hele tatt på de siste 2-3 dagene. Hurra! (Bank i bordet)

Har ellers vært litt mer lysfølsom enn ellers de siste dagene, men det kommer kanskje av at jeg ikke har brukt solbrillene så mye som jeg gjorde den første tida...

Sånn så jeg ut den første uka, uansett om jeg var inne eller ute og om det var sol eller ikke... Folk må jo ha trodd jeg var den tullingen :p





















Uten solbriller... Ser ikke så veldig ny-operert ut? Men fikk ikke bruke sminke på en uke. Jeg ventet to uker.





















Øyet mitt, med sprengte blodkar, og øyevippene sammenklistret av seige øyedråper





















Gaaah.. Nesen min ser enorm ut på det bildet, hihi ;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar