mandag 4. juli 2011

Siste nytt...

Siden jeg satte laptop'en igjen på Svalbard, og bare har med iPad'en ned på ferie, har det blitt veldig lite blogging i det siste... Får ikke til å legge til bilder med iPad, og nå har Safari begynt å tulle så jeg får ikke skrevet innlegg engang! Ikke får jeg oppdatert programvaren heller, fordi laptopen er på Svalbard. Doh! :p

Det gikk kjempe fint på glattkjøringa. Ingen skader ;)

Nå har vi vært i Ballangen i over en uke (kom hit natt til 24. juni), og vi er på soldag nr. 3 (eller 4?). I allefall har jeg fått litt (veldig lite) brunfarge :D Hurra!

På fredag (1. juli) var vi i bryllupet til Tom's bror, Espen. Det var kjempekoselig! Skal prøve å legge ut bilder når jeg kommer hjem.

I går var vi på fjelltur i Efjorden sammen med ett vennepar av Tom og ungene deres. Tom er gudfar til jenta deres. Det var en flott tur! Kommer bilder derfra også :)

I morgen skal vi til Tromsø på Memira :/ Grøss... Jeg vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg. Har ikke så veldig store forhåpninger om perfekt syn, men det er nok like greit :p Tenker uansett at det er verdt ett forsøk!

Dette var da en liten oppdatering på hva som foregår... Skal prøve å være flinkere de neste ukene ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar