lørdag 10. september 2011

2 års dag!

På fredag hadde jeg og Tom 2års dag :)

Tenk at vi har vært sammen to år allerede. Tiden går så fort i godt selskap ;)

På morgenen, før jeg sto opp, fikk jeg gave av Tom! Sånn fint smykke som jeg har ønska meg så lenge :) Og midt i Longyearbyen på kartet står den første diamanten jeg noen gang har fått ♥


















I anledningen så måtte jeg jobbe litt overtid på kvelden, og han måtte ut i dalen å legge tak på annekset til pappa... Huff... Jeg bakte margenskake med kaffekrem, fløtekrem og kiwi mens jeg ventet på at Tom skulle komme hjem. Den ble goooo :)




















Himmelen sto i fyr og flamme på kvelden - måtte bare ta bilde av det...


















På (sein)kvelden dro vi opp til Gry og Joachim og feiret litt med god mat og god drikke - de hadde 4årsdag for litt siden, men hadde glemt å feire :p

Vi fikk pakke av dem:




















De fikk pakke av oss og. Sånne hvite og blå badedrakter som vi kjøpte på Hurtigruta :p hehehe... Med matchende luer ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar