fredag 16. september 2011

Verdens sykeste Linda

Har ligget med influensa siden onsdag... Onsdags ettermiddag dro Tom på fuglejakt, jeg ble ikke med fordi jeg kjente kribling i halsen og tenkte det var best å holde seg inne så jeg ikke ble sjuk. Før han var kommet hjem lå jeg sammenkrøpet på sofaen full av snørr og feber :( Buhu!

Så siden da har jeg tilbrakt dagene på sofaen sammen med Dexter...




















Geniale TVserien :)

Og nå har jeg nettopp bestilt sesong 2 og 3 på DVD, så har jeg noe å kose meg med neste gang jeg blir sjuk. Som forhåpentligvis er lenge til :) Og jeg BØR være frisk til i morgen, for dette er siste helga med reinjakt!

Selv om formen ikke var på topp, klarte jeg å dra meg ned på det ekstraordinære årsmøtet til fagforeningsklubben (som det var jeg som skulle lede siden jeg var sekretær i klubben, og både leder og nestleder har slutta). Guess what; jeg er den nye lederen - og hovedtillitvalgt. Hva er det jeg har begitt meg ut på? Føler at jeg er litt "lett i ræva" til å ta en sånn rolle, men det går nok bra. Får veldig god hjelp fra Heidi, som driver Arbeiderforeninga her oppe, og så skal jeg vel på et sånt kurs i løpet av høsten... Dessuten er det jo bare suppleringsvalg frem til neste årsmøte :)










Ønsk meg lykke til! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar