tirsdag 16. august 2011

Oppskyting!

I dag har jeg hatt min første oppskyting (storviltprøven) noen gang, og jeg klarte det på første forsøk :D - ETTER - å først ha skutt 15 treningsskudd, så skuldra var helt knust ;) Juuhuuu.. Nå skal jeg ut å skyte rein! (Til helga, kanskje? har verdens største skulder akkurat nå)

Også er det bare å vente på at Sysselmannen får behandlet våpensøknaden min, så får jeg meg hagle, og da kan jeg skyte rype og gås også! Gledes! :D Hagla mi ligger neste på IGP og venter på meg.. Stakkar :(

Ellers fikk jeg en helt fantastisk beskjed i går, men det skal jeg ikke skrive om før i morgen, når jeg får vite det 100% sikkert...
(Bildet er fra trening;)
















Innser forresten at jeg har vært fryktelig dårlig til å oppdatere bloggen her i det siste, men jeg gidder ikke å ha dårlig samvittighet, for det er ingen som leser den uansett xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar