onsdag 9. februar 2011

Siden sist....

Nå er det ganske akkurat 2 måneder siden sist jeg var inne her... Jeg falt helt "av lasset" etter at jeg var hjemme hos mamma i jula, og ikke hadde tilgang til data (skulle ha med to andre data'er ned herfra, og var redd de i tolla skulle begynne å lure hvis jeg hadde med enda en :P ). Det er vel kanskje på tide å plukke opp tråden igjen, eller hva?

Siden sist har jeg hatt ei kjempe fin jul, og ett flott nytt år! Nyttårsaften sat jeg hjemme på Svalbard alene, men det var i grunn helt greit... De siste fire månedene har jeg lært å trives godt i mitt eget selskap ;)

Aller siste nytt er at jeg nå har bestilt meg billetter til AFRIKA! Den 11. mars reiser jeg fra Svalbard, med kurs mot Cape Town, og kjæresten min <3 Tenk at det faktisk bare er en måned igjen til jeg får se ham nå... *Gleder seg*
Jeg gleder meg faktisk så mye at jeg har begynt å pakke. Selv om det er en måned til jeg drar. Tipper det skal bli "koffert lukt" av alt jeg skal ha med, hehe. Får la kofferten stå åpen mest mulig (og samle støv....)

Nå i kveld har jeg forresten fiksa digitalkameraet mitt, som har vært ute av drift siden Boeing's 787 Dreamliner var her oppe i september. Plutselig mista det evnen til å fokusere, og da jeg forsøkte å slå det av og på for å se om det hjalp, gikk det ikke an å slå det på igjen - og siden har det vært umulig å slå det på. Det viste seg derimot at alt som skulle til var å banke det hardt i gulvet som ett siste desperat forsøk. Det må også nevnes at jeg allerede hadde funnet meg nytt kamera, og satt klar til å bestille, da jeg fant ut at jeg skulle sjekke om det var samme minnekort i det gamle og det nye. Det var det. Men nå har jeg (dessverre) ingen grunn til å kjøpe nytt =( crap. Hadde jo gleda meg til nytt kamera =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar