søndag 5. juni 2011

God formiddag!

For en hærlig dag! Strålende sol, og kjempevarmt ute (til å være Svalbard i allefall) :D

Jeg har låne-hund i dag - det hadde jeg i går også. Hun heter Lea, og han som eier henne er på røykdykkerkurs sammen med Tom i helgen (7 timer lørdag, og 7 timer søndag) så da er jeg og Lea alene hjemme :) I går jogga vi rundt hele byen, så i dag er jeg skikkelig støl i beina, men jeg har allerede vært ute og jogga en liten runde med henne. Nå ligger hun som et slakt i sola på verandaen, men vi skal ut igjen om ikke så alt for lenge tenker jeg...

I går kveld så jeg og Tom Avatar igjen. Har ikke sett den siden den gikk på kino, men jeg syns fortsatt den er skikkelig bra! Jeg pleier ikke å være så begeistret for sånne filmer om "aliens" og slikt, men Avatar liker jeg.. Mmmm happy ending 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar