torsdag 9. juni 2011

Trene!

Har vært ute og sykla i dag og! Det er så godt å komme seg i bevegelse igjen... Treninga har vel dabba litt av (for å si det mildt) etter at Tom kom hjem fra Sydpolen.
Kjøpte meg nye sko i dag, forresten!

Timberland All Mountain Gore-Tex




















I går når jeg var ute og syklet måtte jeg bruke mine HVITE inne-treningssko (de eneste andre skoene jeg har er "bysko", fjellsko og støvler + ett lass med vintersko - huff!), og det hadde jeg ikke lyst til å gjøre igjen. Kunne jo ikke engang ta pause i går, for jeg var så redd for å sette beina på bakken :p Ny-skoene var veldig gode, og de blir det nye paret med lave fjellsko som jeg ønsket meg. Det er jo terrengløpesko, men de var supre til å sykle i og... Win-Win :D

Tenkte jeg skulle prøve å bli flinkere til å dra meg opp i hallen å trene der, i allfall hvis det ikke er vær til å sykle. Var så kjempe flink i Januar/Februar, men det gikk visst over...

Trener du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar