søndag 14. november 2010

Bedre sent enn aldri

I dag ble jeg endelig ferdig med mobilkrankurset! Godt at vi ble ferdig i dag, og ikke i morgen, slik som det egentlig var meningen, for da får jeg en dag med ordentlig FRI før det er på'n igjen med ny arbeidsuke. Etter at jeg begynte på kurs har jeg funnet strikkelysten igjen, og her om dagen fant jeg ut hva jeg skulle gi Tom i gave på ett-års dagen vår (selv om det riktig nok begynner å bli en del måneder siden): Mariusgenser!





















Problemet var jo bare at det ikke er noen steder som selger riktig type Sandnesgarn her oppe. Derfor kontaktet jeg den fineste "strikke"butikken jeg vet om; Bundingen , og joda to dager senere hadde jeg fått en pakke med garn! Jippi :D Så nå har jeg strikka opp to nøster med blått, og har bare 11 igjen, men jeg har god tid.






















I kveld/natt fikk jeg det også for meg at jeg skulle bake muffins til i morgen, siden det er farsdag. Fant ei oppsrift HER , og jeg syns de blei KJEMPEgode! (Måtte jo tjuvsmake litt;)



Det ble visst senkveld på meg. Huff, klokka er jo over fire! Jeg som var SÅ trøtt tidligere i kveld, ble plutselig full av energi, og det var sååå mye som måtte gjøres før jeg kunne legge meg. I løpet av de siste timene har jeg vaska liftgardinen vi har på kjøkkenet, rydda, vaska rundt kjøkkenet, baka muffins og mye mer. Nå kjenner jeg øyelokkene begynner å bli tunge igjen, så da skal jeg vel snart finne senga :) God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar