lørdag 27. november 2010

Brøytevakt

I går (fredag) klokka 16.00 gikk jeg på min første brøytevakt. Det vil si at jeg må følge med og holde veiene her oppe fri for snø i helga, og fra 4.00-7.30 på ukedagene. Heldigvis har vi flott vær her... Lite vind, ingen nedbør og kaldt :)

I dag var det opp klokka 6 og ut å sjekke veier, også var det bare å pakke seg i seng og sove noen timer til... Fikk rydda og ordna litt her når jeg sto opp igjen, så i morgen kan jeg vel kanskje begynne å pynte litt? Ja, det tror jeg! :D

Til "kvelds" fikk jeg viltgryte av svalbardrein hos Gry og Joachim, og det var kjeeempe godt! Har nå stappa meg full av is, sett halve James Bond, og vært ute å sett til veiene... Det er så vidt begynt å snø litt, men det er så lite at jeg tror ikke det har noe å si... Meeen man skal aldri si aldri, så jeg må vel ut en liten tur i morgentidlig også å sjekke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar