mandag 15. november 2010

Snart Jeger-Linda

I dag begynte jeg på jegerprøvekurs. Syns det er kjedelig å sitte inne på kurs hele ettermiddagen og kvelden, men det er mange interessante emner, så det går bra. Det verste er at jeg bare har en god time mellom jobb og kurset, så å få klemt inn middag, dusjing og handling blir litt stressende. Ser for meg at det kan bli noen slitsomme dager mens dette pågår.

Her er forresten et bilde av meg fra i vinter, når Tom skulle gi meg litt grunnleggende opplæring i isbjørnbeskyttelse. De mest observante av dere vil kanskje legge merke til at jeg har skøvet ut feil kne, og derfor ble det bare tull..Men vi oppdaget feilen etterhvert (når han skulle skyte og jeg spurte hvorfor han brukte det andre kneet), og da gikk det bedre ;)



Maiken, en god venninne av meg som flytta ned i vår, kom opp i dag. Jeg var å henta henne på flyplassen, og det var SÅ godt å se henne igjen :) Hun skal være her i ei uke, så jeg håper jeg får tid til å være masse sammen med henne innimellom all kursinga!

Ellers, så har jeg fått mine første timer på mobilkran i dag. 8 down, 152 to go...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar