tirsdag 23. november 2010

Snøscooter

Jeg hoppet over bloggskriving i går, siden det ble sent på jegerprøvekurset, men jeg får heller ta det igjen i dag :)

I går ettermiddag betalte jeg siste rest på de nye snøscooterene vi har kjøpt oss. Jeg gleder meg sånn til å dra å hente dem, men det blir vel fortsatt en liiiiten måned til. I dag var jeg innom IGP , som er forhandleren her, og gav dem GPS festene som skal monteres på scooterene før jeg kan hente dem.

Min nye scooter er en Polaris SwitchBack 800 Dragon (2010)

















Og Tom sin er en Yamaha FX Nytro XTX (2010)


















Flere bilder kommer, men da med meg bak styret ;)

I kveld har jeg vært på nest siste jegerprøvekveld, i morgen blir siste! Juhu! Men jeg må innrømme at det har vært veldig interessant. Han som har vært "læreren" vår nesten alle kveldene er skikkelig flink, og da blir tørt stoff plutselig mye morsommere :)
Den 9. desember er selve Jegerprøven, og det gruer jeg meg litt til... Huff, enn om jeg stryker :/ Skal lese mye i ukene fremover i alle fall.

I går kveld hadde jeg ett lite anfall av angst og "redd-for-Tom", og lå i senga og tårene bare trillet fordi jeg ikke hadde snakket med han på litt for lenge etter imn smak, men heldigvis ringte han mens jeg lå der, og da ble alt bra. Det har skjedd en gang før, og da klarte han og å ringe på akkurat rett tidspunkt!
"How do you always seem to know just when to call" 
De har visst fått i land nesten alle containerne, og holder på å montere maskiner og utstyr, samtidig som de er begynt å bygge snøveier på området de skal holde på...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar